Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Η δίκια μου υπογραφή…




 
Δεν ξέρω γιατί αλλά είχα σταματήσει να κάνω αναρτήσεις!
Ok… μπορεί επειδή έβλεπα πως ότι και να έγραφα κάνεις του έδινε και καμία ιδιαίτερη σημασία!
Ελπίζω τουλάχιστον να βοήθησα έστω και έναν άνθρωπο να σκεφτεί και λίγο διαφορετικά…
Εδώ και λίγες μέρες είναι στην μόδα η υπογραφή ! που την βάζουμε? Να προσέχουμε? Αχ δεν διάβασα τα ψιλά γράμματα
του συμβολαίου μου…

ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΜΕΝΟΣ
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΡΟΣΕΚΤΟΣ!!!
ΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΤΟΥΒΛΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΜΑΣ (ΑΝ ΕΧΕΙ ΜΕΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ) κατά την γνώμη μου πάντα πρέπει να μένει λίγο…

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

Έλα πες αλήθεια όταν το άκουσες νεύριασες…

Οι καημενούληδες έχουν μετανιώσει για τα πολύ λάθη τους αλλά πρέπει να τους καταλάβουμε…



ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ
ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ…

Ευχαριστώ!!! εγώ σε αυτήν την ανάρτηση βάζω την υπογραφή μου… ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ…
Και τίποτα να μην έχεις από υλικά αγαθά, θέληση για καλύτερη ζωή πρέπει να έχεις γιατί αλλιώς δεν έχεις ζωή…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου